A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_REFERER

Filename: controllers/Anunturi.php

Line Number: 31

Backtrace:

File: /home/evidentadej/project/application/controllers/Anunturi.php
Line: 31
Function: _error_handler

File: /home/evidentadej/project/index.php
Line: 320
Function: require_once

Municipiul Dej

Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

!!! STARE DE ALERTĂ !!! Program de lucru cu publicul pe perioada stării de alertă*. LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 9:00-12:00 și 13:00-15:00 VINERI: 9:00-12:00 * Pe perioada valabilității acestui program de lucru cu publicul programările on-line și telefonice la evidența persoanelor se vor face obligatoriu în acest interval chiar dacă aplicația de programare ON-LINE la evidența persoanelor permite programări conform programului normal de lucru cu publicul.

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:30

Marti 8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:30

Joi 8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri 8:15-14:00

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:30

Marti8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:30

Joi8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri8:15-14:00

Termenul de eliberare a actelor de identitate

Extras din Dispoziția șefului Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej nr.1/13.01.2021

*********************

Art.1

  1. Termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor - conform art.15 alin.(5) din O.U.G. 97/2005, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  2. În considerarea celor de mai sus, termenul efectiv de soluţionare a cererilor pentru eliberarea cărții de identitate în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor  Dej, începând cu data de  13.01.2021, este de 30 zile. În cazurile în care se impun verificări ce urmează a fi efectuate de către alte instituții( ex. Poliția, Serviciul pașapoarte,etc.) termenul de 30 zile curge de la data primirii rezultatului verificărilor de la instituțiile abilitate.
  3. Termenul efectiv de soluţionare a cererilor pentru eliberarea cărții de identitate provizorii în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor  Dej, începând cu data de  13.01.2021, este de 14 zile.
  4. Termenul efectiv de soluţionare a cererilor pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor  Dej, începând cu data de  13.01.2021,  este de 7 zile.
  5. Termenul prevăzut la alin.(2) poate fi redus de către șeful serviciului  pentru situații/motive care pot justifica o astfel de solicitare(ex. motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținere de concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.). Pentru a obține o astfel de reducere, solicitantul va adresa în scris șefului serviciului o cerere ( model de la ghișeu) în care va descrie situația/motivul și va atașa la aceasta documente justificative. 

*********************

Actele de identitate NU SE ELIBEREAZĂ ÎN REGIM DE URGENȚĂ motiv pentru care nu este instituită TAXĂ DE URGENȚĂ.

< Inapoi