A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_REFERER

Filename: controllers/Anunturi.php

Line Number: 31

Backtrace:

File: /home/evidentadej/project/application/controllers/Anunturi.php
Line: 31
Function: _error_handler

File: /home/evidentadej/project/index.php
Line: 320
Function: require_once

Municipiul Dej

Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

!!! STARE DE ALERTĂ !!! Program de lucru cu publicul pe perioada stării de alertă*. LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 9:00-12:00 și 13:00-15:00 VINERI: 9:00-12:00 * Pe perioada valabilității acestui program de lucru cu publicul programările on-line și telefonice la evidența persoanelor se vor face obligatoriu în acest interval chiar dacă aplicația de programare ON-LINE la evidența persoanelor permite programări conform programului normal de lucru cu publicul.

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:30

Marti 8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:30

Joi 8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri 8:15-14:00

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:30

Marti8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:30

Joi8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri8:15-14:00

Pentru cetățeni români cu domiciliul în străinătate (CRDS) și reședința în România

Cartea de identitate provizorie se poate elibera cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, în care se înscrie reședința din România, unde locuiesc temporar. 

Pentru cartea de identitate provizorie, termenul de valabilitate este de un an de la data emiterii.

 ACTE NECESARE (Actele se prezintă în ORIGINAL însoțite de copii xerox - nu se acceptă copii legalizate).

1. Cererea pentru eliberarea actului de identitate:

-    se obţine de la ghișeu sau se descarcă Anexa 4 şi se listează pe o singură foaie, faţă-verso; se va completa de către solicitant şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.

2. Paşaportul românesc aflat în termen de valabilitate (original şi copii xerox ale filei informatizate şi ale filelor destinate aplicării vizelor şi ştampilelor autorităţilor de frontieră) 

3. Paşaportul străin pentru situaţia în care solicitantul a intrat în ţară cu un document de călătorie emis de o autoritate străină (original şi copii xerox ale filei informatizate şi ale filelor destinate aplicării vizelor şi ştampilelor autorităţilor de frontieră);

4. Fotografii 3/4 cm(2 bucăţi), de dată recentă, cu bandă albă de 7 mm la bază.

5. Certificatul de naştere eliberat de oficiile de stare civilă române(copie xerox şi original);

6. Chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii (1 leu) și contravaloarea taxei speciale (15 lei) - se pot achita la casieria  Primăriei mun. Dej, sau pe platforma ghişeul.ro


După caz:


7. Certificatul de căsătorie eliberat de oficiile de stare civilă române în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supavieţuitor (copie xerox şi original);

8. Hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, dacă este cazul (copie xerox şi original);

9. Documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă - click aici (copie xerox şi original)

Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este  necesară prezenţa găzduitorului care va prezenta actul de proprietate(copie xerox şi original)

Dacă găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate sau în fața poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române.

< Inapoi