A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_REFERER

Filename: controllers/Anunturi.php

Line Number: 31

Backtrace:

File: /home/evidentadej/project/application/controllers/Anunturi.php
Line: 31
Function: _error_handler

File: /home/evidentadej/project/index.php
Line: 320
Function: require_once

Municipiul Dej

Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: spcep@dej.ro

!!! STARE DE ALERTĂ !!! Program de lucru cu publicul pe perioada stării de alertă*. LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 9:00-12:00 și 13:00-15:00 VINERI: 9:00-12:00 * Pe perioada valabilității acestui program de lucru cu publicul programările on-line și telefonice la evidența persoanelor se vor face obligatoriu în acest interval chiar dacă aplicația de programare ON-LINE la evidența persoanelor permite programări conform programului normal de lucru cu publicul.

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:30

Marti 8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:30

Joi 8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri 8:15-14:00

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:30

Marti8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:30

Joi8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri8:15-14:00

NOU și FOARTE IMPORTANT !!! PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ

PROGRAMĂRI TELEFONICE !

 

NOU -> Începînd cu data de 15.05.2020, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej introduce posibilitatea programării telefonice .

  • Programări telefonice se vor face la telefon nr. 0264/211790:        int. 162 - pentru evidența persoanelor

                                                                                                                                    int. 141 - pentru starea civilă

 

 

 IMPORTANT !

 

Începând cu data de 15.05.2020, pe perioada instituirii stării de alertă pe teritoriul României,  programul de lucru cu publicul și fluxul activităților de relații cu publicul la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej este următorul:

                                                              

 

Program de lucru cu publicul pe perioada stării de alertă*

**********************************************************************************

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI:   9:00-12:00   și    13:00-15:00

VINERI:                                         9:00-12:00

**********************************************************************************

* Pe perioada valabilității acestui program de lucru cu publicul

programările on-line și telefonice la evidența persoanelor și starea civilă se vor face  obligatoriu în acest interval 

chiar dacă aplicația de programare ON-LINE la evidența persoanelor permite programări conform programului normal de lucru cu publicul. 

Pentru programările la căsătorii nu sunt modificări, acestea se vor face în continuare conform permisiunilor aplicației. 

 

ACTIVITATEA  LA GHIȘEELE 1-5

 

> La GHIȘEUL NR.1

  • DEPUNEREA CERERILOR PENTRU EVIDENȚA PERSOANELOR SE FACE  ÎN BAZA PROGRAMĂRII  TELEFONICE  DOAR PENTRU INTERVALELE ORARE 9,00-12,00 și 13,00-15,00   CONFORM PROGRAMULUI  DE LUCRU CU PUBLICUL PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ.

 

> La GHIȘEUL NR.4

  • DEPUNEREA CERERILOR PENTRU EVIDENȚA PERSOANELOR SE FACE ÎN BAZA PROGRAMĂRII ON-LINE   DOAR PENTRU INTERVALELE ORARE 9,00-12,00 și 13,00-15,00   CONFORM PROGRAMULUI  DE LUCRU CU PUBLICUL PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ.

 

> La GHIȘEUL NR.2

  • ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE  și A ALTOR DOCUMENTE (fără programare).

 

> La GHIȘEUL NR.5

  • DEPUNEREA CERERILOR PENTRU STAREA CIVILĂ SE FACE  ÎN BAZA PROGRAMĂRII  ON-LINE ( pentru căsătorii) sau TELEFONICE( pentru alte tipuri de cereri )  , CU EXCEPȚIA  ÎNREGISTRĂRII  NAȘTERILOR SI DECESELOR .
  • ELIBERAREA CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ și A ALTOR DOCUMENTE (fără programare).

 

DE REȚINUT *** !!!

*** PERSOANELE CARE NU AU FĂCUT O PROGRAMARE ON-LINE SAU TELEFONICĂ, VOR FI SERVITE DOAR ÎN LIMITA INTERVALELOR DE TIMP NEOCUPATE PRIN PROGRAMĂRI. 

 

 

PENTRU ACCESUL LA GHIȘEE VEȚI FI CHEMAȚI DE CĂTRE LUCRĂTORII SERVICIULUI.

NU INTRAȚI NECHEMAȚI !!!

!!! Purtatul măștii este obligatoriu !!!

Păstrați distanța minimă de 2 m între oricare două persoane apropiate !!!

În sălile de public se pot afla simultan cel mult 5 persoane la evidența persoanelor și 3 persoane la starea civilă.

Vă mulțumim pentru înțelegere .

 

< Inapoi