Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:00

Marti 8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:00

Joi 8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri 8:15-13:30

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:00

Marti8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:00

Joi8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri8:15-13:30

Pentru situații în care nu se pot prezenta documente necesare eliberării cărții de identitate

Cartea de identitate provizorie se eliberează când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate.

Pentru cartea de identitate provizorie, termenul de valabilitate este de un an de la data emiterii.

 

ACTE NECESARE (Actele se prezintă în ORIGINAL).


1. Cererea pentru eliberarea actului de identitate:
-    se obţine de la ghișeu sau se descarcă Anexa 1 şi se listează pe o singură foaie, faţă-verso; se va completa de către solicitant şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.


2. Actul de identitate al solicitantului. În cazul în care solicitantul nu are acest act se va ataşa:
Un document emis de instituţii sau autorităţi publice, cu fotografie de dată recentă, pentru certificarea identităţii, respectiv: carte de alegător, paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar, diploma de absolvire a unei instituţii de învăţământ , în original.


3. Fotografii 3x4 cm (2 bucăţi), de dată recentă, cu bandă albă de 7 mm la bază.


4. Chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii (1 leu) și contravaloarea taxei speciale (18 lei) - se pot achita la casieria  Primăriei mun. Dej, sau pe platforma ghişeul.ro

Dacă solicitantul este în posesia unuia din documentele de mai jos, acestea se vor prezenta în original:


              Certificatul de naştere;

              Certificatul de căsătorie în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supavieţuitor;

              Certificatul de divorț/Hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/irevocabilă,  dacă este cazul;


5. Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu - click aici , în original.


Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este  necesară prezenţa găzduitorului care va prezenta actul de proprietate, în original.
Dacă găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate sau în fața poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române.

 

< Inapoi