A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_REFERER

Filename: controllers/Anunturi.php

Line Number: 31

Backtrace:

File: /home/evidentadej/project/application/controllers/Anunturi.php
Line: 31
Function: _error_handler

File: /home/evidentadej/project/index.php
Line: 320
Function: require_once

Municipiul Dej

Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

!!! STARE DE ALERTĂ !!! Program de lucru cu publicul pe perioada stării de alertă*. LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 9:00-12:00 și 13:00-15:00 VINERI: 9:00-12:00 * Pe perioada valabilității acestui program de lucru cu publicul programările on-line și telefonice la evidența persoanelor se vor face obligatoriu în acest interval chiar dacă aplicația de programare ON-LINE la evidența persoanelor permite programări conform programului normal de lucru cu publicul.

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:30

Marti 8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:30

Joi 8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri 8:15-14:00

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:30

Marti8:15-12:00 13:00-16:30

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:30

Joi8:15-12:00 13:00-16:30

Vineri8:15-14:00

Pentru situații în care nu se pot prezenta documente necesare eliberării cărții de identitate

Cartea de identitate provizorie se eliberează când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate.

Pentru cartea de identitate provizorie, termenul de valabilitate este de un an de la data emiterii.

 

ACTE NECESARE (Actele se prezintă în ORIGINAL însoțite de copii xerox - nu se acceptă copii legalizate).


1. Cererea pentru eliberarea actului de identitate:
-    se obţine de la ghișeu sau se descarcă Anexa 1 şi se listează pe o singură foaie, faţă-verso; se va completa de către solicitant şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.


2. Actul de identitate al solicitantului. În cazul în care solicitantul nu are acest act se va ataşa:
Un document emis de instituţii sau autorităţi publice, cu fotografie de dată recentă, pentru certificarea identităţii, respectiv: carte de alegător, paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar, diploma de absolvire a unei instituţii de învăţământ (copie xerox şi original)


3. Fotografii 3x4 cm(3 bucăţi), de dată recentă, cu bandă albă de 7 mm la bază.


4. Chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii (1 leu) și contravaloarea taxei speciale (15 lei) - se pot achita la casieria  Primăriei mun. Dej, sau pe platforma ghişeul.ro

Dacă solicitantul este în posesia unuia din documentele de mai jos, acestea se vor prezenta în original şi copie xerox:


              Certificatul de naştere;

              Certificatul de căsătorie în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supavieţuitor;

              Hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, dacă este cazul;


5. Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu - click aici (copie xerox şi original)


Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este  necesară prezenţa găzduitorului care va prezenta actul de proprietate(copie xerox şi original)
Dacă găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate sau în fața
poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române.

 

< Inapoi